Κατεβάστε το «Δωρεάν» βιβλίο βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης στα ελληνικά
| Κατεβάστε το «Δωρεάν» βιβλίο βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης στα ελληνικά |
Εάν ενδιαφέρεστε για το περιεχόμενο του βιβλίου και επεκτείνετε τη δράση σε αυτήν την περίπτωση, τότε μην αμφιβάλλετε ότι έχετε ακούσει πολλά για το SEO ή όσα γνωρίζετε για να τονώσετε τη συζήτηση της συζήτησης στην αραβική γλώσσα ή κάτι τέτοιο. Ως εκ τούτου, είπε να του το απαγγείλει, αλλά δεν ήρθε σε σας με λιγότερα από όσα ήξερε για αυτό, αλλά δεν έκανε σχόλιο για την απώλεια. Όχι, δεν νομίζω ότι σε αυτό το άρθρο θα απαντηθούν τα στοιχεία από όλους εσάς.
Το SEO είναι ένα ακρωνύμιο του Search Engine Optimization ή «Search Engine Optimization» και εκφράζει τις πρακτικές που στοχεύουν στην αύξηση και αύξηση της ποιότητας της επισκεψιμότητας στο web (ο αριθμός των επισκέψεων σε έναν συγκεκριμένο ιστότοπο), μέσω μη αμειβόμενων αποτελεσμάτων αναζήτησης σε μηχανές αναζήτησης, είναι γνωστό ως "Οργανικά Αποτελέσματα Αναζήτησης" σημαίνει την τακτική αναζήτηση χωρίς πληρωμή. Αν και ο όρος είναι ένα αρκτικόλεξο για τη "βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης", αυτή η έννοια αφορά περισσότερο τους ανθρώπους παρά τις μηχανές αναζήτησης. Πρόκειται για: την κατανόηση του τι αναζητούν οι χρήστες στον Ιστό. Τις απαντήσεις που ψάχνουν να βρουν. Οι λέξεις που χρησιμοποιούν στην έρευνά τους. Το είδος του περιεχομένου που καταναλώνουν. Όταν μπορέσετε να αναγνωρίσετε αυτά τα πράγματα, θα μπορείτε να συνδέσετε τους χρήστες που κάνουν αναζήτηση στο Διαδίκτυο με τις σωστές λύσεις που προσφέρει ο ιστότοπός σας. Αξίζει να σημειωθεί ότι το SEO ή SEO είναι ένα νόμισμα δύο όψεων, όπου το πρώτο πρόσωπο είναι να γνωρίζει κανείς τι αναζητούν οι χρήστες στο Διαδίκτυο, ενώ το δεύτερο πρόσωπο είναι να παρέχει αυτές τις πληροφορίες με τρόπο που οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να βρουν και να κατανοήσουν ώστε να μπορούν να το κοινοποιήσουν στον χρήστη.
Μπορούμε να παρομοιάσουμε τις μηχανές αναζήτησης με έναν αυτόματο τηλεφωνητή, καθώς συλλέγουν έναν τεράστιο όγκο περιεχομένου, το οργανώνουν και το βαθμολογούν με βάση χιλιάδες παράγοντες, προκειμένου να προσδιορίσουμε το καλύτερο περιεχόμενο που θα απαντήσει σε μια συγκεκριμένη ερώτηση που κάνει ένας χρήστης όταν αναζητά κάτι στο Ιντερνετ. Οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να το κάνουν αυτό εξερευνώντας όλες τις μορφές περιεχομένου που είναι διαθέσιμο στο Διαδίκτυο (ιστοσελίδες, αρχεία PDF, εικόνες, βίντεο κ.λπ.) μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται ανίχνευση και ευρετηρίαση, και στη συνέχεια ταξινομώντας τα ανάλογα με τη συμβατότητά τους με το Τι εισάγει ένας χρήστης σε μια μηχανή αναζήτησης μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται κατάταξη.
Τι είναι τα μη αμειβόμενα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης;
Όπως έχουμε ήδη εξηγήσει παραπάνω, τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης είναι τα αποτελέσματα αναζήτησης που εμφανίζονται στον χρήστη ως αποτέλεσμα της αποτελεσματικής χρήσης των τεχνικών SEO/SEO και για τα οποία δεν έχουν καταβληθεί ποσά από τους ιδιοκτήτες τους για να εμφανιστούν στη σελίδα αποτελεσμάτων. Κάποτε ήταν εύκολο να εντοπιστούν φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης. Τα αποτελέσματα της διαφήμισης ήταν ορατά στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων, ακολουθούμενα από 10 συνδέσμους προς φυσικά αποτελέσματα. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, ο τρόπος εμφάνισης των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης έχει αλλάξει. Πώς λοιπόν αναγνωρίζετε φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης; Οι σημερινές σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERP) περιέχουν περισσότερες διαφημίσεις, καθώς και μοναδικά δυναμικά φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης που ονομάζονται χαρακτηριστικά SERP, εκτός από τα κανονικά φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης. Παραδείγματα δυναμικών αποτελεσμάτων αναζήτησης Δυνατότητες SERP που βρίσκουμε: Αποσπάσματα ή πλαίσια απαντήσεων που εμφανίζονται με τη μορφή απάντησης στην ερώτησή σας στο επάνω μέρος της σελίδας αναζήτησης μέσα σε ένα πλαίσιο. Σχετική ενότητα αποτελεσμάτων ή Άνθρωποι επίσης ρωτούν. Ενότητες εικόνων που σχετίζονται με την αναζήτησή σας.
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire